De zekerheden van Feenstra
Wij willen dat u met een gerust hart uw reis bij Feenstra boekt. Dat kan met onze flexibele voorwaarden, gratis Omboekgarantie, Geld-terug-garantie en Terughaal garantie!
De zekerheden van Feenstra:
- U heeft na boeking 5 dagen bedenktijd.
- Na 5 dagen is uw boeking automatisch definitief.
- Uw betalingen vallen te allen tijde onder dekking van het SGR.
- Omboekgarantie tot 4 weken voor vertrek
- Geld-terug-garantie wanneer Feenstra genoodzaakt is uw reis te annuleren.
- Terughaal-garantie: bij een veranderd reisadvies tijdens uw vakantie (code oranje/rood) zorgen wij voor hulp en bijstand om u veilig terug naar Nederland te halen.
Welke voorwaarden zijn er verbonden aan de zekerheden van Feenstra?
- Geldig voor alle boekingen die gemaakt worden tot en met 30 april 2021.
- 5 dagen bedenktijd na boeking (m.u.v. boekingen binnen 4 weken voor vertrek).
- Op alle boekingen gelden de gebruikelijke betalingsvoorwaarden. Dit houdt in dat de aanbetaling uiterlijk 2 weken na het maken van een boeking dient te worden voldaan en de restantreissom uiterlijk 6 weken voor vertrek.
- Op alle boekingen zijn de annuleringsvoorwaarden van toepassing zoals vermeld in de ANVR-Reizigersvoorwaarden, alsmede de aanvullende voorwaarden van Feenstra Rijn Lijn.
***
Omboekgarantie.
Met onze omboekgarantie kunt u uw reis tot 4 weken voor vertrek zonder opgaaf van redenen kosteloos omboeken naar andere reisdatum en/of bestemming.
Voorwaarden Omboekgarantie
- Geldig voor alle boekingen die gemaakt worden tot en met 30 april 2021.
- U kunt uw reis tot 4 weken voor vertrek kosteloos omboeken.
- Omboekgarantie betekent dat een reis zonder opgave van reden en zonder wijzigingskosten verschuldigd te zijn, maximaal 3 keer kan worden omgeboekt naar een andere reis met vertrek op dezelfde datum, een latere datum of, vanaf het moment dat deze periode boekbaar is, een volgend seizoen.
- Bij het gebruik van Omboekgarantie vervalt het recht op 5 dagen bedenktijd m.a.w. na het omboeken is de nieuwe reis direct definitief bevestigd door de klant.
- Is de reissom van de nieuwe reis hoger dan de reissom van de oorspronkelijke boeking? Dan betaalt u het verschil bij.
- Is de reissom van de nieuwe reis lager dan de reissom van de oorspronkelijke boeking? Dan ontvangt u het verschil uiteraard terug.
- Wilt u uw reis omboeken? Neem dan contact met ons op via 026-4452805, of contacteer uw reisbureau
***
Geld-terug-garantie
Feenstra streeft ernaar u een ontspannen vakantie te bezorgen. Wanneer wij genoodzaakt zijn uw reis te annuleren, omwille van bijvoorbeeld COVID-19, dan krijgt u uw geld terug, ook als u betaald heeft met een voucher. De annuleringsverzekering is hiervan uitgesloten.
Voorwaarden Geld-terug-garantie
- Geldig voor alle boekingen die gemaakt worden tot en met 30 april 2021.
- De Geld-terug-garantie geldt voor alle reizen die door Feenstra Rijn Lijn B.V. worden aangeboden en welke rechtstreeks bij Feenstra of bij een ANVR aangesloten reisagent zijn geboekt.
- De Geld-terug-garantie is van toepassing wanneer Feenstra genoodzaakt is om de door u geboekte reis te annuleren.
- Een eventuele bij boeking afgesloten annuleringsverzekering is uitgesloten van de Geld-terug-garantie.
- Wanneer Feenstra uw reis annuleert ontvangt u de betaalde reissom terug en zal er geen voucher meer worden uitgegeven. Heeft u geboekt via een reisagent? Dan loopt de terugbetaling via uw reisagent.
- De terugbetaling wordt binnen 2 weken verwerkt.
- Heeft u uw reis betaald met een voucher en wordt uw reis geannuleerd, ook dan krijgt u van ons uw geld terug*.
* Onder voorbehoud van eventuele wijzigingen in de regelgeving van de Nederlandse overheid.